Лист у редакцію

30.07.2013 19:54

Доброго дня! Мене звати Світла. Мені 46 років. У мене дві дочки: 19, іншого 27. Я з Вами вже півтора року і дуже часто, ваша розсилка приходила як відгук Всесвіту, на що мучить мене питання: і про штамп у паспорті, і про відносини нового чоловіка з дітьми, і про вміння любити без страждань (адже найчастіше християнська філософія дає нам шлях тільки до вистражданому щастя), і ваші ритуали і на залучення любові і на такий кумедний, але такий дієвий тапочковый ритуал. Нехай не завжди тема піднята в Ваших повідомленнях була точною копією мого запиту, але допитливий розум вміє знайти їжу для себе і за непрямими ознаками. у будь-якому випадку віра в ті знання, якими Ви ділитеся, вселяє таку впевненість що все вийде і у тебе, що одне це вже не може не привести до успіху, а коли ти бачиш конкретні зміни, які це підтверджують, то це просто окрилює.

Відправляю Вам наші з чоловіком на відпочинок і самі наші урочисті дні: весілля і вінчання. Вони розкажуть усе про що може мені не вдалося розповісти в моїх листах. Та й ще мені одному хотілося б Вам написати: мій колишній чоловік, теж нещодавно зустрів жінку і у них теж все йде до весілля. Я цьому дуже рада, тому що для мене це чітке підтвердження, що мій крок вірний і правильний, екологічний і благославленный Вищими Силами.

Щаслива жінка СветаОчень хочеться розповісти свою історію, щоб жінки, які до Вас звертаються за підтримкою і за порадою були впевнені, що щасливе заміжжя не залежить від їх віку, а залежить від їх готовності до нього. Ні що не буває так переконливо як особистий приклад, тому тепер логічно написати про ту частину мого життя, перегукується з темою мого листа.

Отже, перший раз я вийшла заміж дуже рано, мені і моєму чоловікові було по 18 років. Це було вдале і щасливе заміжжя. Через рік народилася донька, через 8 років друга. Чоловік був військовим тому в нашому житті було все і військові гарнізони, і нескінченні відрядження і дві чеченські компанії. Але коли любиш, то всі сторонні тяготи сприймаються значно легше і ти глибоко переконаний, що все налагодитися. Але в нашій з чоловіком життя ми були не вдвох, а втрьох, і ця третя складова завжди була між нами - це його алкогольна залежність. Ні він не пив кожен день, не пропивав все до останньої копійки, проблема була в іншому в стадії сп'яніння він переставав себе контролювати: змінювався погляд, колір шкіри і його немов підміняли, що називається "диявол вселявся", крім того, коли він досягав стадії сп'яніння, він ставав агресивним. Все що випливає з цього описувати не буду, тому що ви, як психолог і самі все розумієте. 

Я вирішила спробувати знайти своє жіноче щастя з іншим чоловіком. І з моменту прийняття цього рішення, всі мої відносини з чоловіком стали для мене якимись сторонніми, я спостерігала за ними ніби зі сторони, як сторонній спостерігач. Не можу сказати, що вони абсолютно мене не зачіпали, але вже не так. Як то перестало бути боляче від образ, але і серце перестало озиватися ласкою і ніжністю. Я стала сама їздити відпочивати, заповнювати весь свій вільний час своїми захопленнями: подорожі, англійська, гештальттерапія, рейки, водінням, купівлею і ремонтом квартири, масажем, обгортаннями.

Щаслива жінка СветаИ ось настав момент, коли у свої 46 років я переїхала на нову квартиру, щоб жити там одного. Мені важко дався цей крок не буду приховувати, адже я ніколи не жила. З батьківської сім'ї відразу в свою. Але я так багато зробила для цього, що просто не могла цього не зробити. Мій принцип краще зробити і пошкодувати про те що зробив, ніж все життя шкодувати, що не використовував цю спробу. Для себе я вже вирішила, що якщо мені не вдалося вибудувати щасливі стосунки з чоловіком, то потрібно бути щасливою одного, вирішуючи сексуальні питання короткими зустрічами з ним. І ось прийнявши це, проживши три дні одній на новій квартирі, я зустріла того, про кого так довго мріяла. Та зустріч була звичайно ж випадковою, і нічого в ній не віщувало такий бажаний результат, вона була повним підтвердженням слів Маркеса: "Не прилагай стільки зусиль, все найкраще трапляється несподівано." Ця зустріч перевернула весь мій світ і найголовніше, що мені хочеться відзначити в цьому листі: Все працює!!! Милі жінки все працює!!! І мрія дійсно ставати дійсністю якщо її не зрадити!!! З тієї самої зустрічі ми бачимося щодня, вона відбулася у вересні, в жовтні стали жити разом і я все пояснила своєму чоловікові, і ми офіційно з ним розлучилися, а в січні ми одружилися і повінчалися. І мені 46, а йому 49. Так що заміж після 40 - це ЛЕГКО, РАДІСНО і звичайно РЕАЛЬНО. Повірте, я знаю це точно. Перевірено.

З радістю і вірою, щаслива жінка Світла.

Усі подробиці. Тут.